Известие

Collapse
No announcement yet.

Маслен филтър JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Маслен филтър JTD

    Проблема е следния като запаля първия път 2-3 сек минават докато изгасне лампата, маслото мисля че не е проблема в него защото е Agip 5w40 Evolution, затова съм убеден че е в филтъра! И така след доста смени на масло и доста смени на маслени филтри едно бяха по добри други по зле особенно последния (който не само на първи старт ами и на следващите е така )
    Искам да ми кажете филтър марка, модел и точен номер за 2,4JTD 99' 136к.с. , който да има и двата клапана(ако някой знае и с 3 още по-добре важното е да върши работа)!
    Клапан който искам да има филтъра най-вече е този който не позволява на маслото да се стича обратно в картера при изключен двигател, т.е. задържа го в маслените магистрали!
    Разбрах че има и филтри които са с 3 клапана, няма значение за мен с колко е просто искам филтър, с който като запаля и да не ми свети лампата на маслото 2-3 сек. и при студен и топъл старт и т.н.
    Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 13:21.
    156 2.4JTD 136+ PS

  • #2
    Аз съм с некЪв дето пишеше "Рикамби оригинали" от Ал. ауто - 12-13 лв. мисля, че беше и със същото масло -лампата гасне моментално
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      Искам да ми кажете филтър марка, модел и точен номер за 2,4JTD 99' 136к.с. , който да има и двата клапана(ако някой знае и с 3 още по-добре важното е да върши работа)!
      ...
      офф
      Някой може да бъде обвинен в неправомерна реклама.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
        офф
        Някой може да бъде обвинен в неправомерна реклама.
        Не е реклама а помощ на един колега който за такова глупаво нещо се е отчаял...!
        Така че нека всеки да пише какъв филтър ползва и доволен, вече от къде го купува и мястото може на личен!

        ПП: мерси спечелист!
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Повдигам темата тей като отдавна съм намерил филтър с който лампата гасне при въртенето на стартера:

          Mahle OC 983

          С въпросните клапани е вътре не струва и много пари около 13-15лв зависи къде ще го намерите.
          Филтъра става за 1,9 и 2,4 jtd
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            А има ли значение масленият филтър за това какво налягане ще поддържа колата или по-точно има ли таквиа филтри дето да осугурят по-високо налягане. Питам понеже преди няколко седмици смених маслото,сложих си пак същото като преднитя 2 пъти асега колата сякаш държи малко пониско налягане,особенно на топло масло...
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              Не искам да гадая...ама проблма не е до филтър може би...налягането не го създава той.....
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #8
                Той не го и мери .... просто или еди филтъра или до маслото, неможе с старото и уеедяло масло да държи малко по високо налягане при 90-100градуса на маслото отколкото с новото масло и то още след смяната. Маслоро е същото като ларка и вискозитер само филтъра е друг
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  Не искам да гадая...ама проблма не е до филтър може би...налягането не го създава той.....
                  +1 и филтъра може да е причина, но тогава защо на други го няма този проблем с филтри примерно Filtron(че върху тях имам преки наблюдения) Покрай драмата с филтрите да не си минал случайно на 10w60 или от сорта?
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    Ами вече трета смяна правя все със 10w40 Repsol multivalvulas и смея да кажа че съм доста доволен,но нее изключено и маслото да екофти макар да го купувам от фирма която е вносител на репсол. Фолтъра е шампион,като за сефте ползвам тая марка. Не изключвам варианта и датчика за налягането да се шашка. Като цяло имах спомен че зависи и от филтъра затпва и питах затози вариант иначе възможности много
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #11
                      С тия филтри такъв го ядох,чак 5-я уцелих,преди 1 седмица си взех масло и филтър от A.T.U. в DE,дето уж всичко е истинско.е пак го имам този проблем,седи ли колата над 2 часа и лампата гасне с закъснение,та сега съм си поръчал оригинален филтър Рикамби.Пазара е пълен с некачествеми заместители.
                      Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
                        С тия филтри такъв го ядох,чак 5-я уцелих,преди 1 седмица си взех масло и филтър от A.T.U. в DE,дето уж всичко е истинско.е пак го имам този проблем,седи ли колата над 2 часа и лампата гасне с закъснение,та сега съм си поръчал оригинален филтър Рикамби.Пазара е пълен с некачествеми заместители.
                        така е, за мене само на горната марка е добре... пробвай с нея
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          Преди карах с масло Se*enia 10w60 и маслен филтър Va*co: лампата на маслото гаснеше веднага като запали мотора.
                          Сега съм с масло Ca*trol 10w60 и маслен филтър Mah*e: лампата на маслото гасне още като започне да върти стартера.
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                            Преди карах с масло Se*enia 10w60 и маслен филтър Va*co: лампата на маслото гаснеше веднага като запали мотора.
                            Сега съм с масло Ca*trol 10w60 и маслен филтър Mah*e: лампата на маслото гасне още като започне да върти стартера.
                            е за това говорим
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              Добавям мнението на колегата защото е с още алтернативни варианти

                              Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
                              Пробвай със тия да видим дали ще имаш проблем

                              маслен филтър
                              BOSCH - Кат. №: 0 451 103 354

                              Характеристики
                              диаметър [mm]
                              80
                              височина [mm]
                              79
                              резба
                              M 20 x 1,5
                              налягане на отваряне блокиране на обратен ход [bar]
                              0,12
                              налягане на отваряне на обходен клапан [bar]
                              1,2



                              маслен филтър
                              MANN-FILTER - Кат. №: W 714/4

                              Характеристики
                              външен диаметър [mm]
                              76
                              вътрешен диаметър 1 [mm]
                              62
                              вътрешен диаметър 2 [mm]
                              71
                              мярка на резбата
                              M 20 x 1.5
                              височина [mm]
                              79
                              допълващ артикул /допълваща информация 2
                              С един възвратен клапан
                              налягане на отваряне на обходен клапан [bar]
                              1,2
                              Номер артикул на препоръчан специален инструмент
                              Ls 7
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment

                              Working...
                              X